Proces rekrutacji

Jak przebiega proces rekrutacyjny?

  1. Wybierz interesującą Cię ofertę pracy

    Przejrzyj aktualne oferty pracy w naszej firmie – znajdziesz je w zakładce Oferty pracy i na różnych portalach ogłoszeniowych. Jeśli w chwili obecnej nie widzisz pracy w wymarzonej lokalizacji lub obszarze – sprawdzaj naszą zakładkę regularnie, być może niedługo pojawi się oferta dla Ciebie.

  2. Wyślij swoją aplikację

    Aby wziąć udział w rekrutacji wyślij swoje CV, korzystając z formularza aplikacyjnego. Pamiętaj, aby w CV zamieścić aktualne dane kontaktowe. Każda osoba, której aplikacja trafiła do nas, otrzyma e-mail z podziękowaniem i informację o dalszych krokach rekrutacji.

  3. Rozmowa kwalifikacyjna

    To kulminacyjny etap rekrutacji – my mamy okazję poznać Ciebie, a Ty poznać naszą firmę. W spotkaniu będzie uczestniczyła osoba z HR oraz przyszły przełożony.

    Podczas tego spotkania zapytamy Cię o przebieg Twojej kariery zawodowej i motywacje związane z aplikacją o pracę. Opowiemy Ci o przyszłym stanowisku pracy oraz o warunkach zatrudnienia.

    W przypadku rekrutacji na pracownika salonu gier na automatach weźmiesz udział w zadaniu grupowym z innymi kandydatami, które przybliży Ci pracę na tym stanowisku.

  4. Kolejny etap rekrutacji

    W zależności od stanowiska o które się ubiegasz, możemy zaprosić Cię na II etap rekrutacji. Spotkasz się na nim z przyszłym przełożonym i prawdopodobnie dyrektorem departamentu, do którego masz dołączyć.

    Możesz zostać również poproszony o wykonanie zadania rekrutacyjnego, np. w Excelu.

  5. Decyzja i informacja zwrotna

Bez względu na podjętą przez nas decyzję, otrzymasz informację zwrotną o wynikach rekrutacji. Przekażemy Ci ją telefonicznie lub mailowo.