Witamy w sekcji przeznaczonej dla przedstawicieli mediów. Zapraszamy do zapoznania się z komunikatami prasowymi spółki, aktualnościami korporacyjnymi oraz z bieżącymi wydarzeniami sportowymi i kulturalnymi, w których uczestniczy Totalizator Sportowy.

Totalizator Sportowy nadal z LOTTO Ekstraklasą

2018-07-23



Totalizator Sportowy przedłużył współpracę z Ekstraklasą o kolejne trzy lata. W najbliższym sezonie, tak jak w poprzednich dwóch latach, partnerem tytularnym najwyższej w hierarchii klasie męskich ligowych rozgrywek piłkarskich w Polsce będzie marka LOTTO.

Umowa obejmuje okres do końca sezonu 2020/2021. Nowością, która została zawarta w kontrakcie jest przekazywanie środków mających wspierać długookresowy rozwój klubów Ekstraklasy, w tym na działania ukierunkowane na kształcenie dzieci i młodzieży. To efekt m.in. Okrągłego Stołu, który odbył się z inicjatywy Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego pod koniec maja br. Premier zapowiadał wówczas, że zaangażowanie w Ekstraklasę będzie analizowane przez spółki Skarbu Państwa w kontekście możliwości wspierania przez nie piłki nożnej przy zapewnieniu obustronnych korzyści.

– Totalizator Sportowy będzie z kibicami Ekstraklasy już 5. sezon z rzędu. Przez pierwsze dwa lata byliśmy obecni z marką Keno, a już trzeci sezon funkcjonujemy jako Partner Tytularny z marką LOTTO. Nowy kontrakt to nowe możliwości, które obejmą także wsparcie najmłodszych piłkarskich talentów. Tego typu działania służą nie tylko rozwojowi polskiej piłki nożnej, ale wpisują się również w ustalenia i wnioski płynące z majowych obrad Okrągłego Stołu, zorganizowanych z inicjatywy Premiera Mateusza Morawieckiego. Przechodzimy więc od słów do czynów. Kontynuując wspieranie najwyższego stopnia rozgrywek w Polsce, podejmujemy także bliższą współpracę z kibicami piłkarskimi, którym cały czas konsekwentnie przypominamy, że kupując produkty LOTTO, automatycznie wspierają polski sport, przekazując na ten cel każdego roku setki milionów złotych. Dzięki nim wygrywają nie tylko pasjonaci futbolu, ale całe społeczeństwo. Kolejny rok współpracy z Ekstraklasą ma dla nas nie tylko wymiar biznesowy, ale także symboliczny, bowiem rośnie w siłę zarówno najważniejsza polska liga, jak i Totalizator Sportowy, który właśnie wchodzi w nowe obszary rynku – podkreśla Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Należąca do Totalizatora Sportowego marka LOTTO będzie obecna na wszystkich 296 meczach w ramach 37 kolejek. Logotyp rozgrywek LOTTO Ekstraklasy pozostaje m.in. na koszulkach wszystkich piłkarzy oraz w przestrzeni reklamowej wszystkich szesnastu stadionów. Logo rozgrywek LOTTO Ekstraklasy będzie wciąż prezentowane podczas transmisji telewizyjnych z meczów w trakcie całego sezonu, a także za pośrednictwem wszelkich kanałów komunikacji prowadzonej przez kluby i ligę.

PodobneNajnowsze

Portal 'Zagraj w Lotto' nie jest własnością Totalizatora Sportowego

W związku z licznymi pytaniami Graczy informujemy, że portal internetowy o nazwie „Zagraj w Lotto przez Internet” nie jest własnością Totalizatora Sportowego, nie jest też pośrednikiem naszej spółki ani w żaden sposób z nami nie współpracuje.

więcej o Portal 'Zagraj w Lotto' nie jest własnością Totalizatora Sportowego

Lotto: Zebrzydowice – 2 000 000 zł; Lotto Plus: Jerzykowo – 1 000 000 zł!

We wtorek padły kolejne „szóstki” w Lotto i Lotto Plus. Zarówno Zebrzydowice, jak i Jerzykowo (woj. wielkopolskie, powiat poznański), w których odnotowano te wygrane, pierwszy raz znalazły się na liście miejscowości, w których grają Lottomilionerzy.

więcej o Lotto: Zebrzydowice – 2 000 000 zł; Lotto Plus: Jerzykowo – 1 000 000 zł!