Działalność sponsoringowa
Spółka prowadzi działalność sponsoringową w oparciu o Zasady Prowadzenia Działalności Sponsoringowej przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o., przyjęte uchwałą Zarządu
Polski Komitet Olimpijski:
Współpraca z Polskim Komitetem Olimpijskim jest konsekwentnym działaniem na rzecz budowania wizerunku Totalizatora Sportowego. Promocja polskiego sportu olimpijskiego, propagowanie szlachetnej idei olimpizmu, a także długofalowy związek z polskim ruchem olimpijskim są naturalnymi obszarami działania spółki. Wykorzystanie prawa do posiadanych tytułów i prawa do ich używania w działaniach reklamowych i promocyjnych przekłada się na budowę pozytywnego, spójnego z misją wizerunku spółki jako promotora i patrona polskiego sportu.
Dobór obszarów działań partnerskich i sponsoringowych
W zasadach prowadzenia działalności sponsoringowej mowa jest o kryteriach wizerunkowych marki, które mają na celu budowę wizerunku spółki także w kontekście działań partnerskich o cechach spójnych z marką. Dobór obszaru zaangażowania musi być w zgodzie z podstawowym przesłaniem Totalizatora Sportowego (misja), oraz musi umożliwiać najłatwiejsze dla odbiorcy spontaniczne jej skojarzenie z pożądanymi cechami marki wyróżniającymi w danym obszarze. Kryteria wyboru projektów uwzględniają następujące cechy komunikacyjne:
- polski;
- duży;
- godny zaufania;
- odpowiedzialny;
- nowoczesny;
- dostępny.
Oraz uwzględniają kryteria wizerunkowe działań:
- charakter narodowy obszaru sponsorowania;
- wysoka ranga obszaru sponsorowania;
- wyróżnienie (dominująca pozycja marki w projekcie);
- wyjątkowość (wysoki potencjał medialny);
- ogólnopolski zasięg komunikacji;
- wysoki rezonans komunikacyjny (zainteresowanie wśród szerokiego spektrum odbiorców);
- popularność reprezentantów obszaru sponsorowania.
W związku z powyżej nakreślonymi podstawowymi kierunkami spółka traktuje działalność sponsoringową i partnerską jako jedno z istotnych narzędzi do skutecznej realizacji swojej długofalowej strategii rozwoju. Poprzez tę działalność spółka kształtuje wizerunek firmy nie tylko osiągającej dobre wyniki ekonomiczne, ale również przyjaznej i odpowiedzialnej społecznie.